درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 05:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15577صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 11 بهمن 1393 - 15:27
نسخه جدید همراه بانک سپه چه ویژگی هایی دارد؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس اداره کل خدمات فناوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین از ارائه جدیدترین نسخه همراه بانک سپه با 13 مزیت ویژه خبر داد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس اداره کل خدمات فناوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین از ارائه جدیدترین نسخه همراه بانک سپه با 13 مزیت ویژه خبر داد.

به گزارش شارا از روابط عمومی بانک سپه، حسین صلواتی با اشاره به تاکیدات مدیرعامل بانک مبنی بر توجه ویژه به بانکداری الکترونیک و خدمات جدید از اجرایی شدن 26 پروژه در حوزه فناوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین خبر داد که از جمله آنها ارائه جدیدترین نسخه همراه بانک سپه است.

صلواتی با بیان اینکه نسخه جدید همراه بانک سپه از یکم دی ماه سالجاری رونمایی و مورد استفاده مشتریان قرار گرفته است گفت: بانک سپه به عنوان نخستین بانک ایرانی در سالهای اخیر اقدام به ارائه نرم افزارهای همراه بانک در قالب سیستم عاملهای جاوا واندروید کرده که خدمت رسانی به بیش از 2 میلیون مشتری را برعهده دارد .

صلواتی گفت: با توجه به ارتقاء نسخه سیستم عاملهای تلفنهای همراه و همچنین افزایش نیاز مشتریان به خدمات جدید و عدم ارائه نسخه جدید بانک سپه اقدام به تهیه و تولید نرم افزار همراه بانک قابل نصب بر روی تمامی نسخه های موجود سیستم عامل اندروید ( از2.3.2 تا نسخه 5 ) کرده است.

وی به 13 مزیت نسخه جدید اشاره کرد و اظهارداشت: اهم مزایای این نرم افزار عبارتند از روی کلیه نسخه های موجود سیستم عامل اندروید قابلیت ارائه است . بدون نیاز به مراجعه به سایت برای دریافت کلید ارتباطی ، تبادل را انجام می دهد ، حسابها و کارتهای مشتری را به روزرسانی می کند، قابلیت ارائه صورتحساب براساس تعداد گردش یا از تاریخی معین را دارد ، قابلیت تغییر رمز ورود به درگاه ، نام کاربری، ارائه موجودی حساب ، انتقال وجه حسابی ، افزودن یا حذف حساب مقابل ، دریافت حسابهای مقابل از مرکز ، پرداخت قبوض را دارد ، توسط شماره مشتری و رمز عبور درگاه قادر به سرویس گیری روی تمامی حسابهای اعلامی خود خواهد بود. توانایی برقراری ارتباط با مرکز هم درقالب پیامک و هم درقالب اینترنت را دارا می باشد.

صلواتی گفت: نسخه جدید همراه بانک سپه، توسط پرسنل تهیه شده و محصول برون سپاری نیست. بنابراین ارائه هرگونه سرویس جدید با زمان کوتاهتری امکان پذیر است .

وی اضافه کرد: این نرم افزار از امنیت قابل قبول برخوردار است و این امنیت در هر دو بستر پیامک و اینترنت تامین شده همچنین با حداقل پهنای باند اینترنتی موجود در بستر سیم کارت (GPRS,3G,4G) و یا بی سیم wifi قابلیت استفاده می باشد .

وی در تشریح برنامه های بانک سپه در ارتباط با نسخه های بعدی همراه بانک گفت: ارائه سرویس های شارژ اپراتور، ارائه خدمات کارت از قبیل صدور ، تمدید ، مسدود کردن، ارائه خدمات افتتاح حساب ( کلیه درگاههای غیر حضوری )، ارائه خدمات چک ( صدور دسته چک ، رویت وضعیت چک و ....) ، ارائه خدمات موقعیت یابی و ارائه شعبه نزدیک تر به مشتری ، ارائه خدمات دریافت نوبت ، خدمات داخل شعبه از طریق موبایل ، ارائه خدمات انتقال بین کارتهای داخلی و ارائه خدمات انتقال درساتنا و پایا از جمله مواردی هستند که در نسخه های بعدی همراه بانک سپه دیده شده اند.

وی گفت: بانک سپه به جز نسخه جدید همراه بانک برنامه و اپلیکیشن خاصی مخصوص استفاده مشتریان بر بستر تلفن همراه دارد که از این جمله معرفی نرم افزار بر روی سیستم عامل windows phone 0 iphone و معرفی نرم افزار mobile view که بر روی بستر اینترنت و مخصوص گوشی های هوشمند می باشد که نرم افزار اخیر، خدمات بسیار متنوع از جمله خدمات شتابی را برروی بستر موبایل فراهم می آورد. این نرم افزار به دلیل استفاده از مرورگر ها قابلیت بهره برداری برای هر نوع گوشی را خواهد داشت .

وی در خصوص نحوه شناسایی و حل مشکلات نسخه های مختلف همراه بانک گفت: در حال حاضر شناسایی و حل مشکلات نسخه های مختلف همراه بانک از طریق ارتباط غیرمستقیم مشتریان با شعب، سامانه 1557 و یا از طریق پرسنل اداره کل تشکیلات و روشها که وظیفه تست این سامانه را دارند صورت می گیرد . همچنین پرسنلی که در اداره کل خدمات فناوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین به امر تولید و توسعه سیستم مشغول به خدمت هستند وظیفه تحقیق در امر موبایل بانکینگ را نیز به عهده دارند تا بدینوسیله ارتقای نسخه های بعدی نیز صورت گیرد .

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد